sobota, 4 lipca 2015

LBA

Nominacja "Liebster Blog Award" jest otrzymywatna od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Dziękuję z całego serca Julce z Wakacyjnego pamiętnika za nominację. Nawet nie wiesz jak się z tego faktu cieszę.

1. Wolisz wcześnie wstać czy spać do południa?
Nad tym pytaniem musiałam się zastanowić, gdyż lubię się wysypiać. Chociaż w zimie wolę spać do południa a na wiosnę wcześnie a w wakacje jak wyjdzie xd.
2. Co robisz kiedy jesteś zła?
To dziwnie zabrzmi, ale wtedy moje pianino cierpi, gdyż gram aż mi nie przejdzie.
3. Gdzie chciałabyś pojechać?
Najbardziej marzy mi się Anglia lub Japonia. Najbardziej te kraje mnie urzekły.
4. Twój najdziwniejszy sen?
Ostatnio nic mi się o dziwo nie śniło, ale pamiętam sen, w którym mnie ścigały wielkie afrykańskie maski.... lepiej w to nie wnikać :D.
5. Opisz siebie w kilku słowach
Sarkastyczna, nieufna, miła, można dużo tu mówić.
6. Dlaczego piszesz bloga?
Myślę, że na początku była to jedynie ciekawość, ale też namowa Julki, a teraz cóż... związałam się z czytelnikami i tym wszystkim.
7. Twój idealny dzień?
Łóżeczko, kocyk, kakao i dobra książka. Tak można przeżyć cały dzień.
8. Lato czy Zima?
Jestem strasznie wybredna... W Lato narzekam, że za gorąco a w zimie, że za zimno. Także wolę jesień i wiosnę.
9. Oglądasz jakiś serial?
Jedynie pamiętniki wampirów.
10. Ulubiony muzyk?
Oj nie potrafię się zdecydować. Wszystkich uwielbiam tak samo.
11. Jaki lubisz kolor?
 Moim kolorem jest czarny, aczkolwiek szary jest za czarnym.
12. Bez czego nie mogłabyś żyć?
Myślę, że bez uczuć. Więcej się nie roztrącam.


A ja nominuję:
Klaudię ( Aika'san ) z bloga
Alex Yuki Hitoshi z bloga
Kyou Ghulity z bloga
мαℓσναииα ραиi z bloga
RayNiss z bloga
Yumiko Naoki  z bloga
Martę (Lisa Lis) z bloga
Kociarę z bloga
Lorelei canterina z bloga
Julkę ( Nikę )z bloga
Oli wia z bloga
Oraz
Olę (Wathewa) [Zbij mnie, bo wydawało mi się, że dodałam, ale i tak mnie uwielbiasz :*] z bloga


A pytania dla Was to:
1. Jakie jest Twoje drugie imię?
2. Umiesz grać na jakimś instrumencie? Jeżeli nie to na jakim chciałabyś się nauczyć?
3. Wymarzona praca? 
4. Co byś zrobiła, gdybyś mogła sama siebie stworzyć? ( Wygląd, charakter)
5. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
6. Jak zabijasz czas?
7. Jaką postać fikcyjną byś ożywiła?
8. Znajdujesz starą lampę, pocierasz 3 razy i wylatuje z niej dżin, jakie są twoje 3 życzenia? ( Nie działa więcej życzeń xd)
9.  Wolisz, nigdy nie zaznać miłości czy przyjaźni?
10. Jakie zwierze Cię charakteryzuje?
11. Czy usunęła byś teraz bloga?


No, to tyle. Bye :*






9 komentarzy:

  1. ;* zauważ napisze więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za nominację i nas piszę dwie więc to tak jakbyś nominowała 2 osoby w 1 blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiałam, czy piszę 2 czy 1 :) .
      Proszę.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Uprzejmie informuję że zostałaś nominowana:http://nico-di-angelo-heros-z-obozu.blogspot.com/2015/07/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html no to tak w odpowiedzi.

    Z wyrazami szacunku dla autorki Nika

    OdpowiedzUsuń